كسب وكار
خريد و فروش كالا

 

الكتروسرجري يكي از تجهيزات مهم و پركاربرد در زمينه دندانپزشكي است. اين دستگاه در زمينه هاي مختلف دندانپزشكي مورد استفاده قرار گرفته است و مزاياي بسياري را در طول فرآيند درمان ارائه مي دهد. به طور كلي اين دستگاه كيفيت كار دندانپزشك را افزايش داده و منجر به افزايش سرعت درمان مي شود. براي اطلاع از قيمت دستگاه الكتروسرجري دندانپزشكي با كيفيت بالا به فروشگاه معتبر مديك كالا مراجعه كنيد.

دستگاه الكتروسرجري را بشناسيد
دستگاه الكتروسرجري از الكترودهاي مخصوص ساخته شده است. اين الكترودها قابليت هاي متفاوتي مانند نازك شدن، خمش و شكل دهي دارند. به همين دليل به دندانپزشك اجازه مي دهند تا به قسمت هاي مختلف دهان دسترسي كامل داشته باشد و بتواند روند درمان را انجام دهد.

نحوه عملكرد دستگاه الكتروسرجري
اين دستگاه يك جريان الكتريكي با فركانس بالا را به سيمي مي فرستد كه مقاومت نسبتا خوبي دارد و باعث گرم شدن سر پروب مي شود. پس از آن دندانپزشك سر پروب را به بافت مورد نظر نزديك مي كند و زماني كه بافت و پروب در تماس مستقيم هستند، برش يا انعقاد انجام مي شود. اين دستگاه در انواع مختلف و مشخصات فني آن از قبيل ولتاژ، برق، حرارت و ... توليد مي شود. آنجا متفاوت هستند البته دندانپزشك مي تواند اكثر تنظيمات اين دستگاه را با توجه به شرايط فردي انجام دهد.

اگر قصد خريد دستگاه پيزو سرجري با قيمت مناسب و كيفيت بالا از يك فروشگاه معتبر را داريد پيشنهاد ميكنيم به فروشگاه مديك

كالامراجعه كنيد.

مزاياي الكتروسرجري دندان
استفاده از دستگاه هاي جراحي الكتريكي مزاياي مختلفي را براي دندانپزشكان به همراه دارد. از جمله مهمترين آنها عبارتند از:

دسترسي آسان به قسمت هاي مختلف دهان
سرعت برش بالا
خونريزي را خيلي سريع متوقف كنيد
از پايداري، سرعت و عمق برش مناسب و مطلوب برخوردار باشد
قابليت برش هاي بسيار كوچك و باريك
قابليت ضدعفوني كردن را داشته باشد
قيمت مقرون به صرفه تر نسبت به ساير دستگاه هاي مشابه
اگر در زمينه دندانپزشكي كار مي كنيد، خريد و استفاده از اين دستگاه مزاياي بسياري را براي شما به همراه خواهد داشت.

كاربرد دستگاه هاي الكتروسرجري در دندانپزشكي
اين دستگاه با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد خود داراي راندمان بسيار بالايي بوده و در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. مهمترين كاربردهاي الكتروسرجري در دندانپزشكي عبارتند از:

ضايعات را حذف كنيد
خونريزي مداوم را متوقف كنيد
يك برش در بافت ايجاد كنيد
عصب كشي دندان
سفيد كردن دندان
به طور كلي بايد گفت كه دستگاه الكتروسرجري در حين اعمال جراحي مختلف بر روي دندان ها استفاده مي شود و باعث افزايش كيفيت روند جراحي مي شود.

قيمت دستگاه الكتروسرجري
قيمت دستگاه الكتروسرجري تحت تاثير عوامل مختلفي از جمله برند سازنده، فروشنده محصول، مشخصات فني، مدل دستگاه، مصالح ساختماني و ... مي باشد. بنابراين قبل از خريد بهتر است قيمت آن را از فروشگاه مطلع شويد.

نكات مهم هنگام خريد دستگاه الكتروسرجري
انواع مختلفي از اين دستگاه ها در فروشگاه هاي لوازم پزشكي و دندانپزشكي موجود است. قبل از خريد محصول، لازم است مشخصات فني و كيفيت ساخت آن بررسي شده و از سلامت كامل الكترودهاي آن اطمينان حاصل شود. با صرف كمي دقت و حساسيت مي توانيد به راحتي محصولي مناسب با قيمتي مقرون به صرفه و مقرون به صرفه تهيه كنيد.

فروشگاه مديك كالا مقصد شماره يك متخصصين دندانپزشكي است كه به دنبال تجهيزات دندانپزشكي پيشرفته و موثر هستند. با مجموعه اي از محصولات لوازم دندانپزشكي با كيفيت برتر در خدمت شما هستيم.

پرسش و پاسخ
مزاياي استفاده از دستگاه الكتروسرجري براي دندانپزشكان چيست؟

دستگاه الكتروسرجري داراي مزاياي مهمي از جمله دسترسي به نقاط سخت در دهان، سرعت برش بالا، توقف سريع خونريزي، برش هاي كوچك و دقيق، قابليت ضدعفوني و همچنين هزينه كمتر نسبت به دستگاه هاي مشابه مي باشد.

چگونه قيمت دستگاه الكتروسرجري را تعيين كنيم؟

قيمت دستگاه الكتروسرجري تحت تاثير عواملي مانند برند سازنده، مشخصات فني، مدل دستگاه و ... مي باشد. قبل از خريد بهتر است از فروشگاه هاي تجهيزات پزشكي از قيمت ها مطلع شويد.

هنگام خريد دستگاه الكتروسرجري به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

انواع دستگاه هاي الكتروسرجري در بازار موجود است. قبل از خريد بايد مشخصات فني و كيفيت ساخت دستگاه را به دقت بررسي كنيد و از سلامت الكترودها اطمينان حاصل كنيد. به لطف دقت و حساسيت، شما مورد مناسب را انتخاب خواهيد كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۳۴:۴۴ ] [ سها ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی