كسب وكار
خريد و فروش كالا

ديوار بخشي از خانه است كه اگر دكور نشود جلوه خوبي ندارد. اما با استفاده از روش هاي فراوان ديوار خانه مي تواند به يكي از زيباترين قسمت هاي خانه تبديل شود كه فضايي زيبا و جذاب به خانه مي بخشد. تيم خبره پرشين قادربه اجراي انواع گچبري ديوار ساختمان در طرح و مدل‌هاي مختلف به بهترين نحوه است.

اين نوع گچ كاري يكي از روش هاي شيك و مدرني است كه امروزه طرفداران زيادي پيدا كرده است و افراد و خانواده هاي زيادي از گچ براي ديوارهاي پذيرايي يا اتاق خواب استفاده مي كنند.

گچ بري يكي از خدماتي است كه همه خانواده ها صرف نظر از سليقه خود از آن لذت مي برند چرا كه طرح ها و مدل هاي متفاوت و متناسب با هر سليقه اي را ارائه مي دهد.

در كنار اين روش هاي ديگري مانند آينه كاري و پتينه كاري نيز وجود دارد كه به تازگي توسط برخي افراد حرفه اي انجام مي شود و طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد و روز به روز شاهد افزايش مشتري براي اين دو هنر زيبا هستيم.

همانطور كه از نامش پيداست، پوشش ديوار مخصوص ديوار است. گچ كاري حاشيه يكي از انواع گچ كاري ديوار است. اين سرويس ديوار به گچ كاري ديوار پذيرايي محدود نمي شود و انواع ديگري از جمله گچ كاري ديوار اتاق خواب و گچ كاري ديوار تلويزيون و ديوارپوش ساده و شيك را شامل مي شود.

گچ بري ستوني نيز يكي از انواع گچ هاي طرح دار روي ستون ها مي باشد. انواع ستونهاي گچ شامل گچ بري ستون گرد ، گنگ ستون مربع ، گچ بري ستون آشپزخانه ، گچ بري ستون مركز پذيرش ، گچ بري ستون خانه ، گچ بريك ستون مركز و ستون ديواري است.

 گچبري روي ديوار

گچ كاري روي ديوار به روش هاي مختلف و در سبك هاي مختلف دكوراسيون انجام مي شود. امروزه گچبري هاي كلاسيك، نئوكلاسيك، مدرن و سنتي بسيار محبوب هستند و طرفداران زيادي را به خود جذب كرده اند. هر كدام از اين سبك ها اصول خاصي دارند و دقت و ظرافت خاصي را مي طلبند. در انتخاب مدل گچ بايد به دكوراسيون منزل خود توجه كنيد.
همچنين به اين نكته توجه كنيد كه هر مدل گچ براي هر خانه اي مناسب نيست. در واقع ممكن است يك طرح زيبا در خانه به نظر نرسد، اما واقعيت اين است كه يك گچ ديواري ساده مي تواند در هر خانه اي زيبا به نظر برسد. تيم حرفه‌اي گچبري پرشين جديدترين گچبري سقف درطرح و مدل‌هاي مختلف را براي شما اجرا مي‌كنند.

قاب بندي ديوارهاي گچي

در گذشته از گچ ديواري سنتي استفاده مي شد اما امروزه ديگر از اين سبك استقبال نمي شود. گچ كاري ديوار كلاسيك داراي طرح ها و مدل هاي متنوع و زيبايي است و كاربردهاي فراواني دارد و مي تواند هر گونه ايراد ديوار و همچنين نورپردازي از اين نوع را پوشش دهد. سبك گچ كاري ديوار نيز بسيار موثر است.

در گذشته از گچ كلاسيك فقط براي گچ كاري سقف استفاده مي شد، اما امروزه به لطف خلاقيت فراوان هنرمندان و گچ بران ماهر و خبره، از اين نوع گچ زيبا بر روي تمامي ديوارها استفاده مي شود.

طرح هاي گچ ديوار كلاسيك عبارتند از:

انواع گل گچ
گل در گوشه قاب ديوار
گل در اطراف قاب ديوار
ديوارپوش كلاسيك
گچ كاري كلاسيك ديوار پذيرايي بايد توسط هنرمندان و متخصصان اين حوزه انجام شود زيرا اين نوع گچبري داراي طرح ها و مدل هاي مختلفي است كه هر كدام مهارت و تجربه خاص و بالايي را مي طلبد.

براي رسيدن به اين سبك گچ كاري ديوار پذيرايي دو راه وجود دارد. در روش اول استاد گچبري مورد نظر در محل حضور مي يابد و الگوي گچبري مورد نظر را طراحي و ايجاد مي كند. در روش دوم مي توانيد ازگچ پيش ساخته شده استفاده كنيد. بهترين پيشنهاد گروه پرشين استفاده از روش دستي است زيرا هر طرحي كه مد نظر شماست بسته به محل اجرا به بهترين شكل ممكن طراحي و اجرا خواهد شد.

در گچ بري كلاسيك ديوار پذيرايي مي توان از خطوط كشيده و گاهي اشكال منحني ساده و جذاب و يا حتي اشكال شلوغ و شيك بسته به سليقه افراد استفاده كرد.

حال اگر به فكر ديوار پذيرايي منزل خود نبوده ايد، امكان اجراي روكش هاي كلاسيك را به شما پيشنهاد مي كنيم كه يكي از خدمات ويژه مجموعه ما مي باشد كه توسط افراد شايسته و با تجربه مطابق با سليقه شما انجام مي شود.

 

ديوار گچي نئوكلاسيك

گچ كاري ديوار به سبك نئوكلاسيك در اين سبك از گچ بري، ديوارها كمي ساده تر از سبك گچ بري كلاسيك اجرا مي شوند.   سبك نئوكلاسيك را مي توان ميانگيني از سبك هاي كلاسيك و مدرن دانست. در اين سبك اغلب از رنگ هايي مانند كرم، خاكستري روشن و كرم استفاده مي كنند. بنابراين گچبري را مي توان بخشي جدايي ناپذير از دكوراسيون نئوكلاسيك در نظر گرفت. در بيشتر موارد، ديوارهايي با دكوراسيون نئوكلاسيك سفيد باقي مي مانند. به همين دليل مي توانيد با استفاده از گچ زيبايي چشمگيري در خانه ايجاد كنيد.


نئوكلاسيك به اندازه سبك كلاسيك مجلل نيست. اما شيك بودن مهمترين چيز است. در اين سبك عمدتاً از خطوط عمودي و افقي استفاده مي شود و ترجيحاً دكوراسيون خانه پيچيده و درهم و برهم نباشد. هنگام گچ كاري ديوار به سبك نئوكلاسيك، بايد تا حد امكان از بهم ريختگي اجتناب شود.


اگر به دنبال بهترين مدل گچبري در سبك نئوكلاسيك هستيد، بايد گفت كه طرح هاي حاشيه اي مناسب ترين گزينه هستند. اين طرح ها را مي توان به عنوان حاشيه پانل ديواري، حاشيه مبل و حتي حاشيه پرده ايجاد كرد. البته زيبايي و گچ بري هاي چشم نواز اطراف شومينه را نيز نمي توان ناديده گرفت. شومينه يكي از ويژگي هاي مجلل خانه به حساب مي آيد كه معمولا توجه بسياري را به خود جلب مي كند. با گچ كاري مناسب دور شومينه مي توانيد زيبايي و شكوه خانه خود را به تصوير بكشيد.

مزاياي گچ كاري ديوار نئوكلاسيك

در خانه هاي سبك نئوكلاسيك، تمام لوازم جانبي بسيار ساده هستند. اما در عين حال با يكديگر هماهنگ و به زيباترين شكل ممكن هستند. توجه داشته باشيد كه در اين استايل شيك بودن به معناي لوكس و پر زرق و برق بودن نيست.
گچبري پرشين گرانبهايي است. انجام آن در سبك نئوكلاسيك مي تواند به خانه شما سادگي و ظرافت بدهد. مثلا گچ كاري با اينكه ساده و بدون پيچيدگي است، باز هم زيبايي و ارزش خود را نشان مي دهد. در سبك نئوكلاسيك، دكوراسيون به دور از تجمل است. به همين دليل حريم خصوصي بيشتر بر فضاي خانه حاكم است.


در نهايت مهم ترين مزيت گچ بري نئوكلاسيك قيمت پايين آن نسبت به سبك كلاسيك است. سادگي گچ كاري هزينه توليد آن را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد. البته بايد يك بار ديگر مشخص شود كه اين سادگي منافاتي با ظرافت و زيبايي خانه ندارد.

ديوارپوش مدرن
گچبري ديوار مدرن از قرن بيستم وارد تزيينات معماري و گچ بري مدرن شد و از آن زمان تاكنون پيشرفت زيادي داشته است كه علاقه مندان بسياري را به اين هنر جذب كرده است. در سبك مدرن جزئيات غير ضروري از دكوراسيون منزل حذف مي شود. به اين ترتيب، گچ كاري ديوار مدرن نيز به دور از خسته كننده و پيچيده است.

گچ كاري مدرن ديوارهاي اتاق نشيمن و اتاق خواب به معماران و طراحان ساختمان اين فرصت را مي دهد تا خانه را به بهترين شكل ممكن نورپردازي كنند. در دكوراسيون به سبك مدرن يكي از مهمترين موارد ايجاد فضايي روشن است. اين نورپردازي گاهي با نورهاي طبيعي و گاهي با نورپردازي توسط لامپ و لوستر انجام مي شود. تركيب گچ و نورپردازي مي تواند شاهكاري بي نظير در خانه شما ايجاد كند.

گچ كاري مدرن ديوار پذيرايي و اتاق هاي بالاترين مجموعه پرشين توسط هنرمندان خلاق و گچ بران با ذوق و سليقه انجام مي شود و همچنين داراي طرح ها و مدل هاي متفاوتي است كه همگان را مجذوب خود مي كند.

مزاياي گچ كاري ديوار مدرن:
سادگي و در عين حال زيبايي
قيمت قابل قبول
قابل استفاده در مكان هاي مختلف
قابل رنگ آميزي با هر رنگي
پوشش تاسيسات ساختماني مانند كابل و لوله

گچبري مدرن ديوار پذيرايي

همانطور كه گفته شد در گذشته گچبري كلاسيك با طرح ها و مدل هاي كلاسيك ساخته مي شد اما روز به روز علاقه به رنگ آميزي تغيير كرده و مردم به سبك هاي مدرن روي آورده اند.

با اين تغييرات امروزه مردم از گچ هاي مدرن براي تغيير دكوراسيون منزل خود استفاده مي كنند كه يكي از كاربردهاي آن گچ كاري ديوار پذيرايي است.

براي گچبري مدرن، لازم نيست همه چيز به طور كامل پوشش داده شود. در اين سبك، اصول گچ بري، طرح ها و خطوط ساده و مايل است كه خطوط مستقيم و زواياي راست و همچنين خطوط صاف و منحني را در يك فضاي واحد تركيب مي كند تا گچ كاري مدرن ايجاد كند.

اين نوع گچ كاري مي تواند محيطي دلپذير و آرامش بخش و همچنين نورپردازي اوليه را ايجاد كند.

قاب گچي ديوار پذيرايي

قاب ها به روش هاي مختلفي طراحي مي شوند و كاربردهاي متفاوتي دارند. يكي از زيباترين طرح هاي قاب گچي استفاده از قاب هاي متعدد در كنار هم است. اكثر قطعات اين قاب ها ساده هستند و معمولاً در قسمت بالا يا لبه هاي آن نقش دارند. اين مدل گچبري ديواري به عنوان قاب عكس، قاب ساعت و همچنين قاب تلويزيون استفاده مي شود.
البته گاهي مي توان از اين قاب ها براي نورپردازي و نصب لوستر استفاده كرد. همچنين مي توانيد چندين قاب را با هم طراحي كنيد تا كل ديوار را بپوشانند و تزئيني براي ديوار باشند.


گچ كاري ديوار اتاق خواب
شايد ديوار اتاق به اندازه ديوارهاي اتاق نشيمن اهميت نداشته باشد، اما زماني كه شخصي قرار است طراحي داخلي و دكوراسيون خانه را تغيير دهد، بهتر است تمام قسمت هاي خانه را تغيير دهد.

ديوارهاي اتاق نيز يكي از قسمت هاي مهم هر اتاق است كه با گچ كاري مناسب مي تواند زيبايي و دلنشيني را در اتاق ايجاد كند.

مدل هاي گچ ديواري بسيار متنوع هستند و مي توانند هر سليقه اي را جذب كنند. بنابراين مي توانيد از هر سبكي براي گچ ديوار اتاق خواب خود استفاده كنيد.

گچ كاري ديوار تنها به گچ كاري ديوار پذيرايي محدود نمي شود و انواع ديگري از جمله گچ كاري ديوار اتاق خواب، گچ كاري ديوار تلويزيون و ديوارپوش ساده و شيك را شامل مي شود.

مي توانيد از گچ طرح دار براي ديوار اتاق كودك استفاده كنيد و از الگوهاي ساده اما شيك براي اتاق مردانه و زنانه استفاده كنيد.

انواع روش هاي گچبري ديوارواتاق پذيرايي


ديوار را با دست گچ كاري كنيد
گچبري دستي ديوار همانطور كه از نامش پيداست كار دستي و هنر گچ كار است و گچ كاري دستي ديوار و ستون با توجه به مهارت، تجربه و خلاقيت گچكار مورد نظر انجام مي شود.

گچبر يا گچ كار ابتدا مخلوطي از آب و گچ را به نسبت دقيق مخلوط مي كند تا خميري به دست آيد. سپس با دست به آن شكل مي دهد و با ابزارهاي مختلف آن را حجاري مي كند و روي گچ حك مي كند.

كنده كاري گچ نبايد زمان زيادي ببرد زيرا در صورت سفت شدن گچ ديگر نمي توان روي آن طرح كرد. علاوه بر اين، گچ بي كيفيت نتيجه نهايي كار را خراب مي كند. با توجه به زمان و زحمت گچ كار، گچ كاري دستي نسبت به گچ كاري مدرن و گچ كاري پيش ساخته هزينه بيشتري دارد.


انواع طرح ها و مدل هاي گچ كاري ديوار كلاسيك و مدرن
طراحي پس زمينه و قالب
امروزه اغلب از طرح هاي زمينه براي گچ كاري ديوارها استفاده مي شود.

در اين نوع گچ كاري مي توانيد يك قاب گچي روي ديوار ايجاد كنيد يا از خدمات قاب بندي ديوار استفاده كنيد و ديوار را بسيار شيك كنيد.

طرح هاي شيشه اي
اين نوع گچ ديواري بسيار پرطرفدار است و براي ديوار راهرو يا حاشيه ديوار استفاده مي شود كه فضاي زيبايي را ايجاد مي كند.

پوشش مخصوص ديوار
گچبري ديوار مخصوص معمولا شخصي و منحصر به فرد است. اين نوع گچبري معمولا براي ديوار اصلي و ديوار بزرگ خانه يا ستون اصلي خانه استفاده مي شود كه بسيار مجلل است و با نورپردازي مي توان آن را بسيار شيك و مجلل ساخت.

 تزئين ديوار گچي
تزيين اين سبك در گچبري يكي از هنرهاي مرتبط با معماري است و مدل ها و روش هاي مختلفي را در هر زمان ارائه مي دهد.

روشي كه قبلا براي گچبري تزئينات ديوار استفاده مي شد از طريق حكومت طولوني نيز از عراق به مصر منتقل شد و اگر بخواهيم در مسجد لولون نمونه اي از آن بياوريم تزيينات سطوح داخلي و اطراف طاق ها و همچنين تزيينات است. همانطور كه در اطراف پنجره ها استفاده مي شود.

امروزه نيز بسياري از گچبران و هنرمندان حرفه اي اين خدمات را انجام مي دهند. هر كدام روش ها و سبك هاي متفاوتي دارند و از خلاقيت و هنر خود به زيبايي استفاده مي كنند.

نقاشي ديواري گچ

گچ رنگي مي تواند راه پله و هر قسمت ديگر از ديوارهاي خانه را از حالت ساده و بي روح خارج كند. پله هاي داخل خانه عموما كوتاه هستند و ابعاد ديوارهاي اطراف آن خيلي بزرگ نيست. به همين دليل بايد سعي شود از طرح هاي ساده تري براي اين قسمت استفاده شود. وقتي طرح هاي گچ ساده هستند، مي توانيد از رنگ ها براي دو چندان جذابيت استفاده كنيد. مجموعه گچبري پرشين به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي كارهاي گچ كاري يا پتينه كاري و همچنين نقاشي روي ديوار و سقف را انجام مي دهد.

قيمت گچ كاري ديوار پذيرايي و اتاق
همانطور كه اشاره كرديم، گچ كاري هنري بسيار ارزشمند است كه مي تواند به دكوراسيون منزل شما ارزش بيشتري بدهد. در گچ كاري دستي تمامي طرح ها و ريزه كاري ها توسط استادكار گچ بري طراحي و ساخته مي شود و جزئيات با دقت و ظرافت بالايي انجام مي شود. بنابراين نتيجه نهايي بسيار زيبا خواهد بود.
براي استفاده از گچ بري مي توانيد مدل هاي جديد را كشف كنيد و با مشاوره رايگان از كارشناسان گچ كاري، مناسب ترين طرح را براي منزل خود انتخاب كنيد. بازديد رايگان تيم ما به شما كمك مي كند زيباترين فضا را در خانه خود ايجاد كنيد.


با توجه به فرآيند دشوار گچبري دستي، هزينه آن بيشتر از پانل هاي پيش ساخته و پلي اورتان خواهد بود. البته هزينه نهايي چنين كاري بر اساس عواملي مانند پيچيدگي طرح، مساحت مورد نظر براي گچ كاري، استفاده يا عدم استفاده از رنگ و تركيب آن با نور مشخص مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۳۰:۴۳ ] [ سها ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی