كسب وكار
خريد و فروش كالا

 ضايعات را كجا بفروشيم؟ اين يكي از سوالاتي است كه هنگام دسته بندي محصولات يكبار مصرف يا هنگام جابجايي با آن مواجه مي شويم. به خصوص كه در سال هاي اخير با پيشرفت ابزارهاي تكنولوژيكي، مقدار ضايعات فلزي چند برابر شده است.

جالب است بدانيد در سراسر كشور چندين تن آهن غيرقابل استفاده در پاركينگ ها يا انبارهاي منازل جمع مي شود در حالي كه به راحتي مي توان آن ها را به پول نقد تبديل كرد. حال اگر به اين فكر مي كنيد كه ضايعات را كجا بفروشيد تا انتهاي اين مقاله مجموعه دپوكو با ما همراه باشيد.
مراكز فروش ضايعات در ايران
در سال‌هاي اخير، اگر از كسي مي‌پرسيديد كه ضايعات آهن را كجا بفروشيد، پاسخ واضح بود: اين وانت‌ها بودند كه از منطقه عبور مي‌كردند و ضايعات را مي‌خريدند. اما چند سالي است كه روش هاي بازاريابي ضايعات فلزي تغيير كرده است.

در حال حاضر گزينه هاي متنوع تر و بهتري داريد. هركسي بسته به نوع زباله، حجم خود و همچنين شرايط خود مي تواند بهترين راه را انتخاب كند. به طور كلي مي توان اين مراكز فروش را به دو دسته كلي طبقه بندي كرد:

1. مراكز اينترنتي فروش ضايعات

2. مراكز فروش حضوري ضايعات

 

مراكز اينترنتي فروش ضايعات
سايت هاي مختلفي در زمينه فروش ضايعات در ايران فعاليت مي كنند. اما مشكل اينجاست: براي اطمينان از صحت معامله، ضايعات را كجا بفروشيم و كدام سايت را انتخاب كنيم؟

در پاسخ به اين سوال كه فروش اينترنتي ضايعات از كجا انجام شود، اولين پيشنهاد ما سايت دپوكو است. دپوكو يكي از بزرگترين و معتبرترين مراكزي است كه در زمينه فروش انواع ضايعات اعم از فلزي و غيرفلزي فعاليت مي كند. شما مي توانيد با بررسي آگهي ها از قيمت روز ضايعات فلزي مورد نظر خود مطلع شويد و بهترين خريدار را بيابيد.

مزيت اين سايت امكان ارتباط مستقيم با مشتري است. در واقع بازار ضايعات به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات خود را در آنجا درج كنيد. اگر كسي به نوع زباله مورد نظر شما نياز داشته باشد، با شما تماس خواهد گرفت.

مراكز بازيافت حضوري
با وجود مزاياي فراوان فروش اينترنتي، برخي افراد همچنان ترجيح مي دهند به مراكز فعال مراجعه كنند. اغلب سوال اين افراد اين است كه ضايعات آهن را كجا بفروشيم تا علاوه بر سود به خريدار نيز اطمينان داشته باشيم. در اين بخش چند مركز معتبر بزرگ را براي اين منظور معرفي مي كنيم.

اولين انتخاب بازار آهن شادآباد است. اين بازار در جنوب غربي تهران واقع شده است. موقعيت دقيق بازار شادآباد در جنوب بزرگراه فتح و كمتر از 45 متري زرند است. در اين منطقه مي توانيد به چندين دفتر فروش مختلف مراجعه كنيد تا از بهترين مكان براي فروش ضايعات اطمينان حاصل كنيد.

انتخاب دوم مربوط به محل بازار آهن است. شايد آهن مكان نسبت به بازار شادآباد تنوع كمتري داشته باشد. اما در اين مكان مي توانيد دفاتر زيادي براي خريد و فروش آهن و ضايعات بيابيد.

كارخانه ها گزينه ديگري براي فروش اين ضايعات هستند. برخي از كارخانه هاي واقع در حاشيه شهرها آماده خريد ضايعات شما هستند. البته بهتر است از قبل قيمت تقريبي ضايعات خود را تخمين بزنيد تا مطمئن باشيد.

اگر قصد فروش باطري فرسوده خود با قيمت بالا را داريد روي لينك زير كليك كنيد.

https://depocoo.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

مراحل فروش ضايعات فلزي
اكنون كه مي دانيم ضايعات فلزي را كجا بفروشيم، براي كسب حداكثر سود از فروش ضايعات، بايد به نكاتي توجه كرد. در اين قسمت توضيحات كاملي از مراحل لازم براي فروش ضايعات فلزي ارائه مي كنيم.

 

1. بقايايي كه برداشته ايد را به دقت بررسي كنيد.
بسياري از اجناس با بدنه آهني سيم كشي مسي دارند كه خود ارزش بالايي دارد و بايد آن را جدا از بدنه بفروشيد. همچنين از وسايل زنگ زده اي كه بي ارزش به نظر مي رسند غافل نشويد.

آهن مورد استفاده در اين دستگاه ها حتي اگر بي ارزش به نظر برسد قابل بازيافت است. ممكن است تصميم بگيريد كه در هنگام بازسازي خانه، شيرآلات، لوله هاي قديمي و سيم هاي مسي را دور بريزيد، اما مي توانيد با فروش اين اقلام به فرد مناسب، سود خوبي به دست آوريد.

2. قيمت محصولات را از طريق اينترنت بررسي كنيد
در بسياري از سايت ها، افراد مختلف ضايعات را براي فروش قرار مي دهند. با مراجعه به اين آگهي ها مي توانيد از قيمت ضايعات فلزي خود مطلع شويد. براي اين كار بهتر است با چندين سايت مختلف مشورت كنيد تا قيمت محصول مشابه بين چندين سايت را بيابيد.

با اين كار پس از برقراري ارتباط با خريدار، از قيمتي كه به دنبال آن هستيد و اينكه قيمت پيشنهادي خريدار خيلي پايين است يا خيلي بالا، خواهيد فهميد. ضمناً در اين صورت محل فروش ضايعات فلزي نيز چندان حساس نخواهد بود زيرا قيمت نسبي آن مشخص است.

 

3. براي فروش با نرخ بالاتر مذاكره كنيد
در برخي موارد، شما به طور منظم ضايعات خود را مرتب كرده ايد يا ضايعات زيادي براي فروش داريد. اينها نكات مثبتي در نظر گرفته مي شوند كه از طريق آنها مي توانيد براي فروش ضايعات با قيمت بالاتر مذاكره كنيد. در واقع، اگر مقدار زيادي ضايعات فلزي داريد، مي توانيد آن را براي حداكثر سود بفروشيد.

به همين دليل، بهتر است ابتدا ضايعاتي را كه قصد فروش آن را داريد بر اساس نوع آن دسته بندي كنيد، سپس اقدام به فروش هر دسته كنيد.

 

4. قبل از فروش ضايعات آن را وزن كنيد
به لطف اين، مي توانيد به راحتي انتخاب كنيد كه كدام وسيله نقليه براي حمل زباله مناسب است. علاوه بر اين، مي‌دانيد كه آيا فرستنده يا خريدار ضايعات را اشتباه وزن كرده و قيمت پايين‌تري را براساس وزن اشتباه ذكر كرده است.

  

5. تمام رسيدهاي تراكنش را نگه داريد
مي توانيد از اين رسيدها در فروش بعدي خود استفاده كنيد و ساير ضايعات را با قيمت مناسب تري بفروشيد. علاوه بر اين، اين رسيدها نشان مي دهد كه شما يك فروشنده معتبر هستيد و در گذشته ضايعات فلزي فروخته ايد. به اين ترتيب مي توانيد اعتماد خريداران را به راحتي جلب كنيد.

قيمت ضايعات
قيمت ضايعت  تحت تأثير عرضه و تقاضا است. زماني كه افراد بيشتري تمايل به خريد ضايعات مورد نظر داشته باشند، قيمت ضايعات فلزي افزايش مي يابد و بالعكس، اگر افراد كمتري تمايل به خريد اين ضايعات داشته باشند، قيمت آن كاهش مي يابد.

با توجه به اين شرايط و رقابتي بودن فضا، كساني كه اين سوال را در ذهن دارند كه ضايعات را كجا بفروشند تا قيمت مناسبي داشته باشد و در دام سودجويان نيفتند، چه چيزي را چك كنند؟

شرايط بازار يكي ديگر از عوامل مهم در تعيين قيمت است. به عنوان مثال، بازار ساخت و ساز مي تواند به طور ناگهاني منفجر شود و تأثير مستقيمي بر افزايش تقاضا و در نتيجه افزايش قيمت آهن قراضه داشته باشد. افزايش قيمت آهن نيز در بازيابي ضايعات آن مهم است. در صورت افزايش قيمت آهن، قيمت ضايعات آن افزايش مي يابد.

با توجه به موارد فوق و با توجه به نوسانات قيمت ضايعات، مي بايست قبل از فروش، قيمت هاي اعلام شده توسط چند فروشنده را بررسي كرده و براي اطلاع از قيمت روز ضايعات مورد نظر در محل فروش ضايعات تحقيق كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۸:۰۰ ] [ سها ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی