كسب وكار
خريد و فروش كالا

نحوه تخمين هزينه بازيابي اطلاعات 
همانطور كه مي دانيد تنوع هارد با ظرفيت هاي مختلف بسيار زياد است مثلا اگر بخواهيد يك هارد 2 ترابايتي سيگيت يا وسترن بخريد بيش از 50 مدل با 100 درصد تنوع در بازار پيدا مي كنيد.
هر كدام از اين مدل ها براي كاربرد خاصي طراحي شده اند و عملكرد يكساني ندارند، ممكن است از نظر دور موتور يا تعداد هد يا ابعاد متفاوت باشند (هارد نازك تقريباً نصف يك هارد معمولي لپ تاپ است). ).
شما مي توانيد اين هارد ديسك ها را براي مصارف خانگي تهيه كنيد يا ممكن است بخواهيد از آنها براي كارهاي اداري استفاده كنيد.

براي اطلاع دقيق ازهزينه ريكاوري دوربين مدار بسته به مركز ريكاوري هارد پيشرو مراجعه كنيد.

براي DVR خود و براي استفاده هاي تخصصي تر سرور خود، هارد ديسك بخريد.

همه اين هارد ها ممكن است 2 ترابايت ظرفيت داشته باشند اما عملكرد آنها كاملا متفاوت است و هر كدام كه اطلاعات خود را از دست بدهند هزينه خاصي را متحمل خواهند شد.
نمي توان هزينه بازيابي هارد 2 ترابايتي مورد استفاده در دوربين مداربسته را با هارد سرور مقايسه كرد.

علاوه بر اين، خرابي همه ممكن است متفاوت باشد، ممكن است هارد ديسك شناسايي نشود. دليل شناسايي نشدن هارد چيست؟
اين تصوير در داخل هارد ديسك قرار دارد. فقط با دقت به آن نگاه كنيد متوجه خواهيد شد كه ساختمان بسيار پيشرفته اي دارد.

حالا اين هارد خراب شده و سيستم هارد را نمي شناسد. مشتري انتظار دارد قبل از ارسال هارد به مركز ريكاوري هارد پيشرو از هزينه آن مطلع شود تا تصميم بگيرد كه آيا هارد را به مركز تخصصي ما ببرد، مكان ديگري را انتخاب كند يا اطلاعات را وارد كند. اصابت

در اين موارد بگوييم دليل عدم شناسايي هارد ديسك چيست؟ هارد ديسك نمايش داده نمي شود و معمولا دليلي براي شناسايي نشدن آن وجود ندارد. اعلام هزينه به مشتري بدون دانستن دليل اصلي خرابي هارد يك چالش بزرگ است.

يا بايد هزينه را بر اساس حدس و گمان اعلام كنيم يا از مشتري بخواهيم هارد را به مراكز تخصصي بفرستند تا حداقل نوع خرابي هارد را تشخيص دهند و سپس در مورد هزينه نظر بدهيم. اما اين معاينه در تمامي شركت هاي تخصصي پولي است.

همكاران متخصص ما از تجهيزات، دانش و بالاتر از همه وقت خود براي بررسي خرابي هارد و وضعيت فعلي هارد استفاده مي كنند تا پس از بررسي هاي كارشناسي مشخص شود كه مشكل هارد چيست. به عنوان مثال، اگر قصد خريد خودرو داريد، براي تعيين وضعيت خودرو بايد از مجرب ترين كارشناسان كمك بگيريد تا دچار مشكل نشويد، هرگز خودرو را براي تعمير عادي نمي آوريد. فروشگاهي كه ابزار تست را ندارد، زيرا مي دانيد تشخيص آنها بر اساس حدس و گمان است. پرداخت را براي خريد بدون ريسك بررسي كنيد.

براي انجام ريكاوري هارد اكسترنال توسط متخصصين پيشرو به لينك زير مراجعه كنيد.

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/

 

شرايط ما دقيقاً مشابه شرايط كارشناس خودرو است. قبل از اقدام، بايد دقيقاً مشخص كنيم كه چه چيزي باعث از كار افتادن و عدم شناسايي هارد ديسك شده است. براي اين كار به تجهيزات گران قيمتي نياز است تا هارد ديسك را به صورت تخصصي بررسي كند. مثال ديگر بحث بين بيمار و پزشك است. ممكن است بيمار سردرد داشته باشد. شما هرگز به او پيشنهاد نمي كنيد براي اين كار به كلينيك برود.

زيرا نياز به خدمات پزشكي تخصصي دارد و با كوچكترين اشتباهي جانش به خطر مي افتد. بنابراين شما به دنبال بهترين دكتر خواهيد بود. اولين كاري كه پزشك انجام مي دهد نوشتن آزمايش ها و سي تي اسكن براي بيمار است. هرچه پزشك صلاحيت بيشتري داشته باشد، آزمايشات بيشتري براي تشخيص صحيح علت بيماري و در نظر گرفتن درمان مناسب براي اين بيماري انجام مي دهد. هارد ديسك آسيب ديده شما حاوي اطلاعاتي است كه ممكن است براي شما ارزشمند باشد.

اگر مي خواهيد هارد ديسك خود را تعمير كنيد و اطلاعات خود را بدون خطر بازيابي كنيد، بايد تمام بررسي هاي لازم روي هارد ديسك آسيب ديده شما انجام شود.

مركز ريكاوري هارد پيشرو تمامي تجهيزات تست و بررسي هارد ديسك را در اختيار دارد، از خانم ها و آقايان متخصص استفاده مي كند تا بتواند در اسرع وقت علت خرابي هارد را تشخيص داده و بهترين روش بازيابي را براي شما در نظر بگيرد، زيرا مشتري بايد قبل از هر ابتدا از هزينه مطلع شويد. ما تمامي اين بررسي ها را به صورت رايگان انجام خواهيم داد تا شما از هزينه بازيابي و قيمت تعمير هارد ديسك خود مطلع شويد و تصميم بگيريد كه آيا ارزش اطلاعات برابر با هزينه اعلام شده است يا خير.

اگر هزينه بازيابي اطلاعات يا قيمت تعمير هارد مناسب شما نيست، ما هارد را در همان شرايط اصلي به شما تحويل مي دهيم. نكته اصلي كه در افزايش هزينه بازيابي اطلاعات ما تأثير زيادي دارد، دستكاري هارد توسط افراد غير متخصص و كنجكاوي هاي ارضا نشده دارندگان هارد ديسك است.

كوچكترين تغيير در وضعيت هارد مي تواند هزينه ها را چندين برابر كند، به خصوص زماني كه هارد بدون هيچ توضيحي باز شود. در اينجا عكس ابزار مورد نياز براي باز كردن هر هارد درايو است تا بتوانيد متوجه شويد كه هارد ديسك چقدر حساس است و هزينه آن را ببينيد. براي داشتن اين تجهيزات در اين شرايط تحريم بايد كارهاي خاصي انجام داد.

نكته مهم در اينجا اين است كه براي هر مدل، مدل و ظرفيت يك دستگاه خاص لازم است. علاوه بر اين، شما نمي توانيد يك هارد 2 ترابايتي سيگيت را با همان ابزاري كه براي كار با هارد سيگيت 1 ترابايتي استفاده مي شود باز كنيد و كار كنيد. نياز به داشتن ابزارهاي خاص با همان برند و ظرفيت دارد، حتي با اين تجهيزات هميشه به يك اتاق تميز و عاري از هرگونه گرد و غبار نياز خواهيد داشت اين دستگاه جزء الزامات اوليه باز كردن هارد ديسك است.

اگر هارد در جايي غير از اتاق تميز حتي براي مدت كوتاهي باز شود، به اطلاعات شما آسيب جبران ناپذيري وارد مي شود. بنابراين هارد را به خدمات فروشگاه هاي كامپيوتر و شركت هايي كه تخصص و ابزار هارد ندارند نسپاريد، زيرا آنها تجهيزات بازيابي ميلياردي اطلاعات ندارند و در اين زمينه تخصصي ندارند.
و آنها فقط مي خواهند به شما كمك كنند تا مشكل شما را حل كنيد، اما هارد ديسك اصلا شوخي نيست و كوچكترين اشتباه منجر به از بين رفتن دائمي داده ها مي شود و شما به خاطر آن متحمل مي شويد و نمي توانيد آنها را سرزنش كنيد زيرا انتخاب كرده ايد از هارد ديسك استفاده كنيد آنها را رها كن.


اگر همچنان نياز به اطلاع از شروع هزينه ها و اطلاع از حداقل هزينه بازيابي اطلاعات در مركزريكاوري هارد پيشرو  داريد، موارد زير را به دقت مطالعه كنيد، مواردي كه در تعيين هزينه بازيابي اطلاعات موثر است:

مدل و حجم هارد
نوع خرابي (فيزيكي، مكانيكي، نرم افزاري و ...)
شدت آسيب
عدم رسيدگي به قطعه (بعد از خرابي و عدم دسترسي به اطلاعات) توسط افراد غير متخصص
برآورد هزينه هارد ديسك در صورت خرابي سخت افزار:
مشكلات سخت افزاري هارد بسيار متنوع است. اين به معناي اين نوع خرابي است كه در آن هارد ديسك ديگر شناسايي نمي شود و مشكلاتي مانند:

سوختن هارد
صداي هارد ديسك
هارد ديسك هاي با ظرفيت نادرست را شناسايي كنيد
مشكل هارد
مشكل دوك سخت يا موتور
انجمن امنيتي ناموفق بود
مسائل ماژول
مشكل مشكل بايوس
خرابي سخت افزار سفت افزار
هارد ديسك را بزنيد يا رها كنيد
خرابي هارد
و بسياري موارد ديگر، براي بازيابي اين دسته از خرابي هاي هارد ابتدا بايد شرايط هارد ديسك را با دستگاه به دقت بررسي كرد.

اين بررسي فقط با استفاده از دستگاه هاي مخصوص تست و عيب يابي هارد انجام مي شود. مركز ريكاوري هارد پيشرو براي بررسي هارد ديسك آسيب ديده نيازي به باز كردن درب هارد ندارد، حتي در مواردي كه هارد ديسك شما تحت گارانتي است، ما مي توانيم به شما در بازيابي اطلاعات هارد كمك كنيم.

مراكز گارانتي هارد يك برچسب روي هارد مي چسبانند تا با باز شدن هارد گارانتي هارد از بين برود. خدمات گارانتي شامل هارد ديسك نمي شود.

در اين مواقع مركز مجموعه پيشرو نيز راهكارهايي براي بازيابي اطلاعات ارزشمند شما بدون از دست دادن گارانتي ارائه مي دهد.

اگر هارد ديسك همزمان چندين خرابي داشته باشد، مطمئناً نياز به بازرسي تخصصي دارد.
مثلا برد هارد سوخته و پس از تعمير يا تعويض برد مشخص مي شود كه هارد داراي بدسكتور است. براي تعيين شانس موفقيت بازيابي اطلاعات و هزينه بازيابي هارد، هزينه بازيابي اطلاعات را در مركز ريكا.ري هارد پيشرو تست، تاييد و تخمين بزنيد زيرا اكثر مشتريان دليل آن را نمي دانند. براي خرابي هارد ديسك خود و قبل از هر اقدامي مي خواهند از هزينه تعمير هارد و بازيابي اطلاعات هارد مطلع شوند
مركز ريكا.ري هارد پيشرو تمامي مراحل تاييد، تست و آناليز هارد ديسك را به صورت كاملا رايگان انجام مي دهد تا مشتريان با اطلاع از هزينه و زمان بازيابي اطلاعات تصميم گيري كنند.

تشخيص خرابي هارد ديسك با دستگاه هاي مرتبط گاهي اوقات هارد ديسك به دليل مشكلات سخت افزاري مانند خرابي هد، بخش سخت افزاري بد و غيره به درستي كار نمي كند. ممكن است اجازه دسترسي به اطلاعات با يك پيام قالب را نداشته باشيد.
در اين مواقع پيام فرمت ديسك يا هارد كاملاً منتفي است و دليل باز نشدن ديسك و نمايش اطلاعات چيز ديگري از جمله خرابي سخت افزاري هارد است.
اگر پيام فرمت هارد يا هارد (پارتيشن) شما به دليل مشكلات سخت افزاري باشد، بازيابي اطلاعات گران تر خواهد بود.
اينجاست كه هارد ديسك شما بايد توسط كارشناسان مراكز معتبر بازيابي هارد ديسك با امكانات و تجهيزات به روز آزمايش و بررسي شود.
كارشناسان ما در اسرع وقت اين تست را انجام خواهند داد تا روند كاري شما زمانبر نباشد و بتوانيد در اسرع وقت نسبت به بازيابي اطلاعات تصميم گيري كنيد.
چگونه مي توانيم در صورت از دست دادن اطلاعات خود از آسيب بيشتر به هارد ديسك جلوگيري كنيم؟
اتفاقي كه مي تواند اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهد اين است كه شما شخصا اقدام به بازيابي هارد ديسك كنيد!!!
يا اينكه هارد ديسك را به افرادي بسپاريد كه تخصص و تجهيزات كافي براي بازيابي اطلاعات ندارند. متأسفانه اكثر مردم از نرم افزارهاي بازيابي رايگان و دمو براي بازيابي اطلاعات شما استفاده مي كنند.
كه مي تواند به اطلاعات ارزشمند شما آسيب جدي وارد كند. در اين شرايط يا بايد اطلاعات را شفاف سازي كنيد يا تنها بخشي از اطلاعات را به صورت آشفته و پراكنده دريافت كنيد.

در اين صورت نه تنها هيچ نتيجه اي نخواهيد گرفت، بلكه در عين حال 100% شانس بازيابي اطلاعات را از دست خواهيد داد. حتي ممكن است اطلاعات خود را براي هميشه از دست بدهيد و احتمال بازيابي اطلاعات به صفر برسد!!!

دلايل اصلي بازيابي نشدن اطلاعات:

1- خراشيدگي، سايش هارد حاوي اطلاعات

2- رونويسي اطلاعات

(رونويسي اطلاعات به اين معني است كه شما اطلاعات خود را از دست داده ايد و سعي مي كنيد اطلاعات ديگر را در هارد ديسك كپي كنيد
(منظور همان درايوي است كه داده ها را از دست داده ايد.))

يا هارد را ريكاوري مي كنيد و اطلاعات را در همان مكان قبلي كپي و ذخيره مي كنيد.
اين به معناي رونويسي اطلاعات است كه برگشت ناپذيرترين راه براي بازيابي اطلاعات است و اكيداً توصيه مي كنيم كه ابتدا اطلاعات را با نرم افزار رايگان بازيابي نكنيد!

اگر مرتكب اين اشتباه شديد، مطمئن شويد كه داده ها را در مسيري غير از درايوي كه اطلاعات در آن گم شده است كپي كنيد تا شانس بازيابي اطلاعات خود را از دست ندهيد.

در مركزهارد پيشرو، بازيابي اطلاعات از هارد فرمت شده يا هاردي كه پيام فرمت شدن را مي دهد تنها در 3 ساعت انجام مي شود. براي بهره مندي از اين بازيابي اطلاعات در 3 ساعت، ابتدا بايد هارد را به مركز هارد پيشرو تحويل دهيد و در صورتي كه هارد شما در شرايط استاندارد است و مشكل سخت افزاري نداشتيد، فرم مربوط به ريكاوري 3 را پر كنيد.
اين امكان براي شما فراهم است. لطفا توجه داشته باشيد كه هارد پشتيبان خالي براي كپي اطلاعات بازيابي شده نيز بايد پس از دريافت به همراه هارد ديسك اصلي بازگردانده شود. پس از جمع آوري اطلاعات، ليست اطلاعات را براي مشتري ارسال مي كنيم و پس از تاييد شما، اطلاعات را كپي مي كنيم.

هزينه هاي بازيابي اطلاعات ممكن است بسته به شرايط، برند هارد (سازنده) و نوع هارد (SATA، IDE، RAID، SAS، CSCI، SSD، M.2، DVR و غيره) و ظرفيت هارد و به خصوص نوع متفاوت باشد. . خرابي هارد ديسك بر تعيين هزينه تأثير مي گذارد.
از آنجايي كه مشتريان مي خواهند از هزينه بازيابي اطلاعات مطلع شوند، مي توانند از ليست زير استفاده كنند.
توجه داشته باشيد در صورتي كه هارد دستكاري نشده باشد و پس از بروز مشكل به مركز هارد پيشرو ارسال شود، مي توان اين قيمت ها را اعلام كرد.
اگر اطلاعات خود را از دست داده ايد و با بدافزاري كه يك قفل شكسته را دانلود مي كند، اقدام به بازيابي داده ها كرده ايد، يا اگر هارد ديسك بدون اتاق تميز استاندارد باز شده است، يا اگر تغييراتي در هارد ديسك ايجاد شده است، اين هزينه ها نبايد در نظر گرفته شوند. 
از آنجايي كه هر يك از اين رويدادها شانس بازيابي اطلاعات را به حداقل مي رساند و به چندين زمان كاري نياز دارد، به همين دليل هزينه ها كاملاً متفاوت است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۷:۱۵ ] [ سها ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی